緋 聞 男 女 方 力 申 及 鄧 麗 欣 ( Stephy ) 再 三 結 片 緣 , 昨 與 楊 愛 瑾 ( Miki ) 及 曾 愷 玹 出 席 電 影 《 我 的 最 愛 》 開 鏡 , 片 中 小 方 將 與 曾 愷 玹 及 Stephy 大 搞 三 角 戀 。

Stephy 在 「 十 大 中 文 金 曲 頒 獎 禮 」 上 說 要 多 謝 搭 過 她 膊 頭 支 持 她 的 朋 友 , 小 方 對 此 說 : 「 咁 就 梗 係 話 我 有 份 啦 ! 我 不 嬲 都 有 安 慰 同 鼓 勵 佢 , 所 以 佢 成 功 我 都 有 份 ! 之 前 Stephy 都 有 講 過 話 自 己 獎 唔 知 好 定 唔 好 ! ( 佢 「 勁 歌 」 頒 獎 禮 畀 崔 建 邦 玩 喎 ! ) 我 覺 得 冇 需 要 咁 做 , 頒 獎 禮 係 鼓 勵 歌 手 嘛 ! 」

Stephy 昨 日 透 露 , 今 次 與 小 方 將 有 更 激 的 床 上 戲 , 雖 然 未 如 《 色 , 戒 》 般 大 膽 , 但 意 識 上 也 很 誇 張 。 Stephy 雖 然 奉 旨 與 小 方 親 熱 , 但 她 就 笑 指 小 方 最 有 艷 福 , 但 自 己 就 非 常 蝕 底 !





愛系列 又出 [ 我的最愛 ]
雖然 我知道台灣不會上
但是 好想睇 > <
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Joy 的頭像
    Joy

    to be

    Joy 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()