嗆辣紅椒-Dani California

Gettin' born in the state of Mississippi
她在密西西比州出生
Papa was a copper and momma was a hippie
爸爸是個警察,媽媽是個嘻皮
In Alabama, she would swing a hammer
在阿拉巴馬州,她將揮著鎯頭
Price you gotta pay when you break the panorama
當妳毀了身邊一連串的景物妳將付出代價
She never knew that there was anything more than poor
她不知道還有什麼比貧窮更糟的事
What in the world does your company take me for?
到底你的朋友們錯認我什麼?

Black bandana, sweet Louisiana
可愛的路易斯安納州的黑色大花染手巾
Robbin' on a bank in the state of Indiana
搶了一間在印地安那州的銀行
She's a runner, rebel and a stunner
她是個誰阻止她都會奮力底抗的逃犯
Condemned everywhere sayin' baby whatcha gonna
Lookin down the barrel of a hot metal .45
懸賞的告示牌寫著她是位看起來身上帶著一桶.45手槍
的可愛寶貝!
Just another way to survive
這是她的另類生活方式

California rest in peace
在一片祥和的加州
Simultaneous release
California show your teeth
同時也釋放著妳象徵加州般燦爛的微笑
She's my priestess I'm your priest
Yeah, Yeah
哦! 她就是我的女神而我是她的主

She's a lover, baby and a fighter
她是我的愛人 既是甜美的寶貝也是不輕言放棄的鬥士
She should've seen it comin when it got a little brighter
她看似將要讚放光茫
With a name like Dani California,
她的名字就叫做 丹妮-加尼佛尼亞
Day was gonna come when I was gonna mourn ya
日子一天天的過 ~ 我也感到一陣陣的悲傷
A little loaded she was stealing another breath
I love my baby to death
一次彈藥的裝填 她那偷竊的氣息
我願我的寶貝死去

California rest in peace
在一片祥和的加州
Simultaneous release
California show your teeth
同時也釋放著妳象徵加州般燦爛的微笑
She's my priestess I'm your priest
Yeah, Yeah
哦! 她就是我的女神而我是她的主

Who knew the harder side of you
有誰知道妳付出過多少
Who knew what all this got to prove
誰知道這些又能拿什麼去證明
Too true to say goodbye to you
和妳道別卻太真實
Too true too sad sad sad
太真實 太傷悲

First to fade her, gifted animator
有天資又如此活躍的她卻凋謝
One for the now and eleven for the later
一件罪狀再加上之後的十一件罪行
Never made it, up to Minnesota
明尼蘇達州的法律不會寬容的
North Dakota man was a gunnin' for the quota
北達科塔州有槍決的限額
Down in the badlands she was saving the best for last
人生在這不毛之地倒下的她仍保留最後的堅強
It only hurts when I laugh
而我在微笑時內心卻如此的痛
Gone too fast
這一切都消失的太快

California rest in peace
在一片祥和的加州
Simultaneous release
California show your teeth
同時也釋放著妳象徵加州般燦爛的微笑
She's my priestess I'm your priest
Yeah, Yeah
哦! 她就是我的女神而我是她的主


California rest in peace
在一片祥和的加州
Simultaneous release
California show your teeth
同時也釋放著妳象徵加州般燦爛的微笑
She's my priestess I'm your priest
Yeah, Yeah
哦! 她就是我的女神而我是她的主


















arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Joy 的頭像
    Joy

    to be

    Joy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()